Klik utk belanja Amsyar

Rabu, 9 Mac 2011

Amsyar Ngencessss!!

budak busuk seksi tapi kuat ngencesss.. hahahah


Korang tahu tak ngences tu apa?.. aku tak pastilah ni bahasa mana..maybe bahasa org Johor kot..hehe.. ngences tu macam.. air liur meleh2 jerk..macam tu.. sbnarnya Amsyar dah pandai main air liur..buat belon besar2 pastu pecah..pastu kuarlah air liur tu.. huhuhu.. abis bahagian leher baju dia basah sesaja.. org kata kalo anak ngences ni ada makanan yg ibu dia tak dapat nk makan masa ngandung pastu anak pun ngences lah.. btl ker erk?.. agak2 apa makanan yg aku nk tp xdapat??.. hehe..boleh tuntut pasni kat suami aku.. hahahahaha ;)

ibu..saya lapar lah bu..nk nenennn!!
taknaklah bu.. saya nk nenen lahh.. tlglahhh..
hah!! kan hensem anak ibu pakai merah jambu..jambu kan?..kecik2 takper..dah besar..nehi!!nehi!!
hahahaha.. sbnarnya ni jer satu baju Amsyar yg warna merah jambu.. tp sbnarnya taklah jambu sgt pun..macam merah bata gitu.. topi tu lak nenek dia belikan.. aku protes gak sbb ader warna pink tu kan tp atuk dia ckp kan ader biru tu.. huhu.. so biarlah..karang ckp lbh kang sentap lak kan.. ;P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan