Klik utk belanja Amsyar

Selasa, 15 Mac 2011

BioDisc

Meh sini aku jaja gambar dulu..pastu baru aku kepochi.. mari..mari


wahh tgn aku pun nk interframe kan..kan..

kan aku bersalin czer kan?..kan?.. pastu aku ni manalah lalu makan ikan haruan semua tu..nk termuntah ok..kelat2 muka aku nk telan ikan haruan tu..so hari2 aku bedal air BioDisc nih..sbb apa..ntah..sbb mak mertua aku suruh kot..kahkahkah..tp serius mmg aku rasa perubahannya ok. Sbnarnya suami aku n mak mertua aku jual BioDisc nih... BioDisc nih kena celup dlm air tak kisahlah air yg dah masak ke tak..pastu kalo korang pakai tuk minum atau mandi korang akan rasa perbezaannya.. tak pun korang letak macam nih kat bawah botol atau tupperware..

begini... pun boleh.. ni botol air Amsyar nk bawak p umah nenek
tak koser lah aku nk citer lebih2..meh korang bacalah info ni..


Two parts hydrogen, one part oxygen. Also known as water, it's the most essential element next to air for our survival. The human body is a water machine running primarily on water and minerals. By weight, our body is about 72% water. Naturally the quality of water we consume affect our overall state of health. Every healing and life giving process happens in our body through water. Our blood, the very substance of our existence is more than 83% water, flowing through our body distributing nutrients, oxygen and antibodies on demand.

The purity of the water we drink greatly impacts our strength and energy level. Any toxic chemicals, chlorine included, that gets into our body, will use the body's strength and energy to repair and reduce the damage done by that contaminant. Consumption of water laced with contaminants will cause the properties of our blood to change and negatively affects virtually every aspect of our health. So, enrich the drinking water you consume with energy from the
BioDisc
What's BioDisc
BioDisc is a natural energy generating device. It's a wellness tool. When liquid is passed through the bio frequency created by the BioDisc, the molecular structure of the liquid is reformed to peak condition. The liquid turns into 'energised water' for consumption. For
other bio products click here.
How to use the BioDisc
Pour drinking water over the BioDisc. Collect and drink the energised water. It's energised instantly. Otherwise, stand the bottle of your drinking water on top of the disc for six hours or longer. If you poured chlorinated water, the taste and smell will disappear. Put in your refrigerator overnight and everything in it will be energised. Click here for more
uses of Biodisc.
Benefits :
By drinking the BioDisc energised water, you'll benefit the following:


  • It enhances the taste of food and beverages.

  • Helps to improve sleep.

  • Energises our body to be less fatigue.

  • Helps balance the 'Ying' & 'Yang' and create a 'Chi' Life Force.

  • The calming effects of the resonance, increases mental cognition.

  • Help to detoxify and hydrate all body cells.

  • It reduces stress levels.

  • It increases take up of nutrients and food supplements.

  • It increases oxygenation of the blood.

  • It enhances the immune system of your body.

  • Assist in pain relief.

    Difference Between Other Products :
    While other products may also energise water, BioDisc energised water will retain energised for months not just 48 hours. Furthermore, Biodisc is a tool that can transfer it's energy by direct contact or by light rays to our body. It's portable and requires no power source.

    Bring it in your pocket or your handbag. Bring along when you travel. Make and share BioDisc energised water anywhere - during vacation, in the plane or even in the jungle!


  • aku ada gak bagi Amsyar minum air BioDisk ni..campur ng susu..takpun kalo anak ko mmg leh telan air masak..bagilah dia minum mmg nampak perubahannya. Macam Amsyar, seminggu pas dilahirkan dia dah leh berdiri..kepala keras..kaki keras..tak macam baby baru lahir. So byk lah kebaikannya. Kalo korang letak kicap kat atas BioDisk ni kan (cthnya kicap masin) pastu korang bandingkan rasa kicap yang tak letak atas BioDisc dgn yang diletak kat BioDisc, mmg rasanya berbeza ok.. dah tak masin sgt dah!! kiranya benda alah ni mjaga kesihatan korang lah..

    macam mak mertua aku kan..selalulah dia bawak air BioDisc ni hulu hilir letak kat handbag dia..pastu bila kitaorg nak makan ke minum ker dia p spray kat pinggan n cawan kitaorg guna tu..


    pastu lak..kalo korang ada sakit2 kulit ker..gatal2 ker mandilah ng air BioDisc nih..mmg berkesan ok..serius aku tak tipu..caranya korang rendam BioDisc nih sejam ke kat dalam baldi yg berisi air yg korang nk mandi pastu mandilah..buatlah dalam seminggu ke macam tu tgk ada perbezaan ng kulit korang ke tak..takpun gantung kat bawah pili biar air mgalir kat atas BioDisc tu jatuh ke dalam baldi..begituuu...


    harga?..harganya mmg mahal uols..dalam rm2k macam tu..tp kalo org yg tak kisah pasal duit dan pentingkan kesihatan mmg takkan kisahkan.. aku ni tak berapa kaya..suami aku yg kaya so dialah yg belikan tuk kegunaan kami sekeluarga..Mak mertua aku lagik kaya..semua anak2 dia ada..kaya sungguh kan??.. tp korang tak dapat satu BioDisc nih.. dapat dua set.. kalo korang taknak dua2 BioDisc pun boleh.. amik ini..


    lupa lak apa namanya..hah!! Pendant!
    ni macam rantailah..kalo korang selalu hadap kom 24/7 ker kan..baguslah guna..tp kalo perempuan yang dalam waktu uzur takleh guna tau..aku tak guna tapi suami aku guna sbb masa aku nk guna..aku preggy so aku bg suami aku jelah..sampai lah sekarang dia duk pakai tak mo bukak2.. 


    more info?.. click BioDisc 


    takpun korang boleh calling2 aku..bukan aku yg terangkan adalah org lain yg terangkan aku cuma jadik org tengah jerk..aku langsung tak paham dan tak tahu nk terangkan macam mana.. serius bagus ok.. kalo nk bayar ansurans pun boleh aku rasa..kena bincang lah macam mana.. ader ker org berminat nih??.. ;)

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan