Klik utk belanja Amsyar

Rabu, 16 Mac 2011

Jom tgk belon panas jom..jom!!!

Ahad ni aku ingat nak bawak Amsyar tgk belon panas kat Putrajaya. Sbnarnya aku pun tak pnh p tgk selama ni. Tak berapa minat sbnarnya. Macam tgk bunga api. Dh tak rasa 'keseronokannya'. Lagipun aku tak berapa suka tmpt yg sesak dgn org, tp bila ada anak ni haruslah merajinkan diri ke tmpt2 sebegini kan..walaupun Amsyar tak tahu apa pun..(karang org suh tgk belon, dia tgk benda lain hahahaha) tp adalah gak aktiviti berfaedah tuk dia kan.




So kalo org tanya.. "eh, ko ada tgk belon panas tak?".. takdelah aku macam "eh..bila..eh...ada ker.." gituuu... ;)

Dalam pesta ni pihak penganjur rasanya ada menyediakan 5 belon panas untuk pengunjung naik untuk merasa berada di awang-awangan.. masa tahun lepas dia letak 2 je untuk pengunjung.. haaa kali ni lebih! huhuhu.. harga Dewasa : RM10
Kanak-kanak : RM5
..tak lah mahal sgt kan?.. *sambil angkat2 kening kat en. suami*

ni peta kalo takut sesat


so..ke Putrajaya lah kita yee..(nasib nak p sana sekangkang kera je kan.. hehe)

more information plz click Jom tgk Belon

Tiada ulasan:

Catat Ulasan