Klik utk belanja Amsyar

Rabu, 23 Mac 2011

Keeping Up With The KARDASHIANS





gambar diorg masa muda2..tu arwah ayah dia..
masa kecik2..comel kan??..
..aku obes ng citer ni masa aku dlm pantang..duk lah terconggok depan tv kul 5 suku tu..pastu settlekan sume kerja sbb nk tgk kisah diorg sefamily yg gila2 nih.. bila aku tgk diorg ni.. rasa mcm nk beranak banyak2 jer sbb diorg ni adik beradik kira ramai lah gak..6 org..dua org tu adik beradik tiri..paling suka tgk Kourtney, Kim dan Khloe bila myakat ant satu sama lain..lawak!!.. pastu mak dia si Jenner tu mmg mak yg gila2 gak..anak2 dia lak suka kenakan mak dia, mmg haru lah family nih..

*tp skrg dah tak dapat tgk dah...sbb aku sampai umah pun dh maghrib..sobsobsob *

Tiada ulasan:

Catat Ulasan