Klik utk belanja Amsyar

Selasa, 22 Mac 2011

Kicap

Smlm aku masak sambal udang, pastu aku soksek soksek suh suami aku amikkan kicap.


Sbbnya nak campur ng sambal yang ada kat pinggan aku tu. korang pnh tak makan apa2 jerk pastu campur ng kicap?..tak paham??..

cercite..cercite..

meh aku bagi lagi paham.. cth terdekat makan lauk asam pedas pastu curah lak kicap kat kuah asam pedas kat nasi tu..penah tak??.. hah! tu lah yg aku nk cer..



setappppppppppppppppp tau!!!

tak tahulah kan kalo korang pnh buat ker tak..tapi bagi tekak cerewet aku ni, mmg setappp lah..lagik setapp kalo korang guna kicap manis..dulu mak aku selalu bising..katanya dah ada kuah pehal nk berkuah kicap lagik kan?..ngengada..

tapi tak umpphhhhh lah kalo aku makan pedas2 ni tak ada kicap lagik2 asam pedas..tp baru2 ni aku tgk ada gak kawan aku yg selera tekak dia macam aku..makan asam pedas pastu curah kicap..kat kedai AsamPedas Bangi pun aku tgk ramai yg mkn pastu curah kicap.. ke mmg dah lama org buat macam tu aku jerk tak tahu??...


hayyaaaaaaaaaakkk... pasni leh la try 'resepi' baru aku ni yeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan