Klik utk belanja Amsyar

Khamis, 10 Mac 2011

Projek Baru aku..

Aku kan stailo mailo kan..haruslah ader projek yg aku buat.. tp bila ader anak kecil ni terbantut sesaja kerja aku..yelah anak kan keutamaan.. bila dia tidur..settle semua kerja (tak semua pun sbnarnya sbb otak dh pk nak buat benda lainnn)..benda lain adalah ini....

siap ader gunting lagik..

ni lak siap ader benang..
hah!! kalo dah ader benang ng gunting tu mestilah proses mjahit kan..kan.. jahit apa tu nntilah aku canang.. tunggu nak hujung tahun lah..tapi kalo aku kepochi aku canang cepat sket lah maksudnya tak sampi hujung tahun.. jenuh ler nk mnunggu kan.. yg hitam tu dah nak siap.. yang pink tu byk lagik nak siap.. tak sabar nk stailo mailo sambil minum miloooo...wuhuuuuuu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan