Klik utk belanja Amsyar

Jumaat, 11 Mac 2011

Tak ada kena mgena ng aku..

Khabarnya anak-anak (Titania Aurelie, 11, dan Azriel Akbar, 9) yang kini di bawah jagaan Anang, telah memulau anda?

"Memang mereka tak mahu berjumpa dengan saya, dan sudah dua bulan setengah kami tidak bertemu. Semua barang yang saya hadiahkan pada mereka, dipulangkan semula. Malah surat dan khidmat pesanan ringkas (SMS) pun tidak berbalas. Sebagai ibu yang melahirkan mereka, memang saya berasa kecewa, tapi saya tidak menyalahkan mereka, kerana saya percaya mereka di pengaruhi oleh orang lain. Saya tidak percaya mereka begitu membenci sayang, terutama Azriel yang begitu rapat dengan saya.

Buat masa ini, biarlah mereka tinggal bersama Anang, dan saya tidak mahu menambahkan lagi konflik yang ada. Lagipun itu juga kehendak mereka. Tapi saya tidak akan melepaskan tanggungjawab saya sebagai ibu mereka dan setiap saat saya sebenarnya saya teringin untuk berada di sisi mereka. Saya harap suatu hari nanti, mereka akan terima saya.
"


...walau jahat macam mana pun mak kita..ingatlah syurga dibawah tapak kaki mereka..setiap org pasti melakukan kesilapan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan