Klik utk belanja Amsyar

Ahad, 6 Mac 2011

Teringin...

Tetiba teringin ini...

*Gambar dari Google* heels*
Serius teringin ok.. sbbnya sejak dari preggy aku cepat2 pakai sandal..yelah katanya wanita mgandung tak baik pakai heel kan..so aku cepat2 sambar sandal n heel semua simpan dalam almari tutup rapat2 tak bagi tgk dahhh...

tapi adatlah kan.. aku kan mmg stailo mailo kan..so bila dah bersalin ni keinginan nak melaram tu membuak2.. (masa mgandung pun ada gak keinginan tu tapi ku masaih boleh ditahan lagikkk) yelahh.. kata dah kurus balik..haruslah akak bergaya pasang badan balik...gituu??.. huhuhu

aku minat heel macam ni...

pic dr googles gak.. cantik kan??.. ala remaja gitu *feeling muda*



pic dari googles gak.. kasut ni dari wedges shoes.    
dr googles gak.. smart nyerrr.. huhu



googles gak.. ni mmg impian tinggal impian lah kan..tp ttp dambaan!!

Wahhhh!! kalo ikut hati aku yang tamak nih..mahu semua aku sambar ok.. kata tamak kan..mana boleh tahan2.. tapi bila pk pitihnya ileek.. haruslah aku menahan diri dari membeli lbh dari satu atau dua heel saja..tp bila tak tahulah sbb nak keluar bershopping moping adalah sangat susah ok..maklumlah anak i adalah lelaki so tidaklah dia suka shopping moping seperti ibunya.. tunggu aku ada anak pompuan lah yee.. hahahahaha...

1 ulasan:

  1. sama!! i pun suka gak wedges..love wedges very much!!

    BalasPadam