Klik utk belanja Amsyar

Khamis, 31 Mac 2011

Tolonglah paham!!!!

Serius hari ni adalah hari yg paling sadis bg aku.. susah sgt ker org lain nk ikut cara aku didik anak aku??.. karang aku tegur karang org tu..sentap pulak..tp bila aku tak tegur..aku yg sentap..macam mana???

Airmata aku ni dah leleh2 dh kuar dr pagi tadik..bila ingat jerk aku leleh..bila ingat lagi..leleh lagik.. aku bkn nak apa pun..aku nk org paham dan hormat aku ni sbg ibu Amsyar dan anak2 aku yg lain..

Susah sgt ker??..aku belikan anak aku barang tu..ko p tukar barang yg lain..alasan anak aku taknak..alasan anak aku suka sgt yg ko beli tu...so, aku ni bodoh sgt lah yee..smpi apa yg anak aku suka pun aku tak tahu.. ke semua yg aku bagi semua anak aku tak suka..gitu?? kalau yee pun nk tukar bgtahu aku dulu boleh tak??..aku mungkin boleh accept kalo org tanya or bgtahu aku dulu..tp aku sgt2 sentap bila aku terjumpa sendiri benda tu dan disorok2 dr pgetahuan aku..mak sentap weiiiiii!!! sentap gilaaaaaaaaaaaaa!!!

masalahnya..takder siapa nk bela aku..nk sokong aku..tu anak aku ok..aku yg kandungkan dia 9 bulan..aku rela perut aku ni ditoreh-toreh sbb nk kuarkan dia..alih2 bila dia lahir org lain pulak sibuk nk tentukan macam2 tuk anak aku.. habis aku ni apa???...tunggul ker????????....

anak aku tu kecik lagik..ko bagi apa pun dia amik..kdg2 benda yg tak elok tu yg dia suka sbb dia tak tahu beza yg mana baik dan buruk pada dia..so kita sbg org tua yang pandai ni kenalah pilih yg terbaik tuk dia..bukan main ikut apa dia suka sedangkan kita tak tahu benda tu baik @ tak. Aku seboleh2nya bagi yg terbaik tuk anak2 aku Insya Allah..tp dah kalau org lain tak sokong aku..tak bantu aku..macam mana??... aku mmg takleh buat benda tu sendiri sbb aku bukan 100% dgn anak aku..aku harapkan org lain tuk tlg jaga n didik anak aku ikut cara aku..walaupun tak 100% kan tp kalo perkara kecik macam ni pun tak boleh nk ikut yg besar apatah lagik kan????....boleh tak???...aku rasa terkilan sgt sbb aku takleh protec anak aku..ibu apa lah kan aku nih???...

aku tak tahu nk ngadu kat siapa..nk luah kat siapa..nasib ada blog nih..karang aku ngadu kat org..org semua ckp benda yg sama..suh aku sabar..sabar..sabar benda kecil lah apa lah.. yee..mmg ni benda kecil..dr perkara kecil ni kalo kita remeh2kanlah akan jadik besar..nauzubillah..jauhkan anak aku dr benda2 yg tak elok nih.. susah btl jadik mak bekerja nih..aku terpaksa lak pejamkan mata terima semua ni padahal hati aku meronta2 taknak..aku bengang sangat2 tau...............


* ni yg buat hati aku meronta2 nk berenti kerja..jaga anak aku lagik bagusssssss....*

* Amsyar maafkan ibu sbb takleh protec Amsyar skrg..sbb xder siapa tlg ibu..uwan pun takleh tlg ibu.. Harap2 takder yg buruk berlaku kat Amsyar n adik2 bila ibu terpaksa pergi kerja..TERPAKSA OK..*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan