Klik utk belanja Amsyar

Rabu, 13 April 2011

Beli satu dapat lagik satuuuuu

 Entri secara lajuuuuu...

ok..ok..meh aku bagi tahu..

aku ni kalo KFC mmg aku tak layan sgt..tp kalo pizza hut n McD mmg aku sukerrrr..

Setelah promosi pertama mendapat sambutan yang menggalakan, kini MCD keluar lagik satu promosi beb!!!.. BELI SATU PERCUMA LAGIK SATUUUUU!!

Ko adooo??..

Tapi tuk Fillet-O-Fish saja lah.. *aku mmg peminat ikan..so mmg sukerrrr..setappppp!!!*

So kepada yg suka makan McD, n TERsuka lah pulak kat Fillet-O-Fish ni..marilah ramai2 serbu McD yg berdekatan.. print sajor kupon ini..print manyak2 erk..hitam putih n berwarna pun diterima..

Yg tak suka Fillet-O-Fish tp saja gatal2 nk dapat percuma..bagilah kat aku..aku mmg berzaman lah kalo bab2 beratur org ramai2 semata2 nk makan free..orang ada anak kecik lah katamu.. *sigh*

Promosi dari 15 April 2011 hingga 24 April 2011

Tiada ulasan:

Catat Ulasan