Klik utk belanja Amsyar

Rabu, 27 April 2011

;'(

Aku hari tu, ingat aku preggy tau..

Hep..hep..jgn gelak2 k.. btl nih..aku kan cepat perasan!!

yelah..aku perasan apasal aku rasa lain macam nih??..

tak ada lah rasa nk muntah tu..tp perut aku sakit, mulut aku byk air liur..

pastu aku laju2 mesej kawan2 rapat aku..p canang..

"aku preggy kot wei.. aku preggy kot wei.."

yg kawan2 aku sume macam.. what??..ko ngandung..biar btl wei hahahahaha

pastu aku pun laju2 p beli UPT balik kerja tu..tp bukan on da spot aku buat pun

pagi esoknya baru aku buat..gelojoh mmg gelojoh tapi aku kan kdg2 pyabar gak..

kang buat ptg2 tetiba tak ada..dah ko tahu kan kalo nk buat UPT tu kena buat awal pagi..


so pagi2 tu..eksited ko aku buat..hasilnya??????????????????









-VE!!!!



perasaan aku??.. ada dua kot..50-50

aku gembira..sbb aku nikan czer..mana leh preggy skrg kan..kurang2 dua tahun kot baru leh..kang aku nk mjawab apa ng doc tu.. Amsyar pun kecil lagik..dia sorang pun aku dah macam pontianak..ni lagik kalo ada lagi sorang masa terdekat nih..


Sedih.. sbb aku mmg nak anak lagikkkkkkkkkkkk..tamak kan?..mmg lah pasni leh ada anak lagik..tp aku nk sekarang..leh tak sekarang?.. mmg tak sedar diri kan aku nih..yg ada pun terumbang ambing..nk lagik sorang..tamaklah ko ni yatie...tamak budak tamak...


alahai hati..naper sukar nk difahami?????



rindunya nk gila2 macam nih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan