Klik utk belanja Amsyar

Ahad, 10 April 2011

Emosi Semalam

Semalam kan.. aku adalah marah + naik angin ok..

Sejak dh kawen, ada anak..mmg aku sgt penat. Bila2 lagik anak aku makin lasak dan banyak kerenah sekarang..bertriple2 lah penat aku..

Aku tak salahkan anak bujang aku tu..dia budak..bukan tahu apa pun..dia tak selesa..dia hanya tahu menangis..tp org2 sekeliling aku ni lah yg benggap ke apa..tak paham bahasa ker kan..aku ada anak kecik?????????

Dah lah semua kerja aku kena buat sorang.. *tak mgeluh, tp aku cuma luahkan*

smlm..tgh aku tidurkan Amsyar, tetiba terkejut dgr org ketawa kuat2..*waterfu**

terus aku keluar dgn hati yg panas..mulalah aku mgherdik..

terus semua diam..serius aku penat ok..

tlglah korang paham situasi aku..


tlglah korang kesian pada anak aku..


tlglah korang respek aku yg ada anak kecik nih..

mmg aku rasa macam rude kan..tapi bila org tak paham bahasa mmg aku bahasakan lah..

aku malas nk ckp banyak..pas herdik aku terus hempas pintu masuk bilik peluk anak bujang aku...

mmg aku SANGAT MARAH!!!!... GILER MARAH!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan