Klik utk belanja Amsyar

Jumaat, 1 April 2011

Jasmine Selalu Hepi?

Hepilah sangat kan...kat dunia ko hepilah kan..kat akhirat tak tahu lagik.. aku jumpa pasal Jasmine Selalu Hepi ni kat wall kawan aku..bila baca FB Jasmine mmg myirap lah oitt.. tp kita kan dah diajar oleh Nabi supaya bersabar..jadik..bersabarlah kita yee..

Dr apa yg aku paham kan.. dia ni ada tiga akaun yang aktif tau..dan ketiga2 akaun tu mgutuk agama yg berlainan..cthnya..akaun ni dia kutuk Islam..akaun ni dia kutuk agama lain..begituuu..

Malas sbnarnya aku nk amik port hal2 macam ni..doa supaya Allah selamatkan umat Islam dr malapetaka sudah lah kan..sbb org macam ni lagi kita marah lagi dia suka..jadik kita diam n berdoa saja pada Allah..


 apa yg aku tahu dr satu sumber dia ni bukan org perseorangan tp macam pertubuhan gitu..agaknya ni Dajjal kot kan..kan Dajal ni kerjanya mghuru-harakan manusia di akhir zaman.. Nauzubillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan