Klik utk belanja Amsyar

Jumaat, 8 April 2011

Keselesaan dgn MPV EXORA

Ada sesiapa tak yang rancang2 nak beli MPV??.. manalah tahu kan ada yang berminat nk beli MPV tapi macam was2 kan..yelah nak beli keta ni bukan leh main2 kan..kang tersalah beli nyesal seumur idup..hahahaha

Aku ng laki aku pun ada gak rancang nk usha2 MPV..tp bkn dalam masa terdekat ni kot..tgklah kalo ada rezeki lbh..dan anak lebih..hahahaha..haruslah beli satu MPV..takkan ko nak berasak2 asak pulak kan..

Lagipun senang kot kalo keluarga suami aku datang kan..boleh angkut semua sekali..takder yg makan hati.. *aku lah tu..*

Apa kata korang test Exora?..macam mana nak test?..jap lagi aku ajar..hahaha
Exora ni pun adalah best tau..

Dalam Exora ni ada tv, kerusi kulit so kalo anak ko kecik2..pastu lasak lak kan..sorang tumpahkan air..sorang panjat2..mmg tahan lah..pastu kalo tertumpah tu bolehlah lap kan..kata kulit haruslah senang dijaga..

Luasnya pun dalah terbaik gitu..kalo setakat naik dua tiga orang tu,ko boleh kasi lipat kerusi belakang tu..so kalo macam aku yang suka angkut macam2 brg kalo balik kg, mmg heaven lah kan.. separuh dari rumah tu aku nk angkut..hahahaha..


Macam2 lagiklah dia punya keistimewaan. Yang paling best kan..bila ko alarm keta ko pastu ko nk bukak balik kan.. dia automatik bukak tuk pemandu saja..so pintu tepi dan belakang mmg still berkunci lah.. so kalo korang, wanita2 di luar sana mmg sesuai lah pakai Exora ni..Kira keselamatan kita terjamin tau.. Takdelah bila ko masuk ada gak org jahat masuk kat pintu belakang kan.. selain semua pintu dikunci automatik bila ko tekan saja brek dan safety belt yg akan sentiasa berbunyi selagi ko tak pakai safety belt.. mmg bingit lah ko nak menahan bingitnya..so laju2 nnti ko pakai safety belt.. hahahaha

fuhhhh,,tarik napas sekejap..cakap pun tak ada guna ok..aku mahu bagi korang test sendirik ini MPV..manalah tahu rezeki korang berlebih2 ke nnti kan..mahu tangkap itu MPV satu..so kalo korang dah test Exora ni..korang tahulah best tak best ker Exora nih...

Kalo mahu cuba, try uols klik kat sini..
http://www.allaboutexora.com

pastu ikut step aku ajar nih..

klik kat yang bulat merah tu..
klik kat merah lagik.. (Register)
Isi lah apa yg patut..

manalah tahu kan..korang bernasib baik dan bertuah dapat test Exora ni selama seminggu..aku pun baru jerk isi..so reramai lah kita isi yee..pastu amik cuti seminggu makan angin..bukan senang woooo dapat naik MPV free selama seminggu..siapa nak bagi kan.. aku nak..hahahaha!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan