Klik utk belanja Amsyar

Khamis, 14 April 2011

Kita Bako..kita bakoo...

Hahahaha.. *ni namanya ketawa malu*

Sejak kawen dan punyai anak ni..aku mmg jarang menonton..membaca pun jarang.. harap aku di opis sajalah kalo nk membaca pun..dirumah??.. mimpilah....

Tetiba aku rasa aku ni macam terpinggir..ialah..org sibuk sebut 'kita bako..kita bako' yang aku ni terpinga2 apa yg bako??

pastu org sibuk nyanyi 'enjit2 semut..' nk bagi cuak..aku?..cuak ker?..

sekarang ni pasal usop..ntah aku pun tak tahu apa namanya..sbb aku tidak tgk kan..so mmg tak ada pengetahuan lah pasal ini cerita.. *tetiba rasa macam dah tua*

pastu mulalah meroyan kat laki aku...

serius aku tak tgk lagik citer Hantu Kak Limah balik umah tu..org kata best..lawak..

lagilah aku meroyan mahu tgk..yelah aku kan suka part2 ketawa nih..mmg terapi bagi aku..maklumlah aku kan dah jadik wanita emosi sekarang ni..sket2 emosi..sket2 emosi...huwaaaaaa

pagi tadik laki aku dah bgtahu..maybe mlm ni dah boleh tgk citer tu..aku punyalah paksa laki aku download..paksa ok..bila mahu tgk tak tahulah... pasni takada org nk eksen kat aku lagik...hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan