Klik utk belanja Amsyar

Selasa, 5 April 2011

Objek Misteri yg bagi aku ntah apa2 ntah..

Skrg ni org asik duk citer pasal imej misteri..mula2 aku ignore jerk..malas nk amik tahu..ntah apa2 ntah..ada org kata UFO lah..infection lah..virus lah..yeker?..

tgk kanan tu..



Masing2 sentap pastu aku tanya ko..ko tanya aku..

tp kalo kat Metro pun ada imej nih..apa kehal yopp??..

seee...
aku rasa ni macam iklan kot..nk promosi smthg ke apa..kan?..kan?..
yelah skrg kan org dah pandai photoshop..kalo dulu masa aku baru2 blajar grafik..kamera digital pun dah rasa jakun..skrg SDLR lagik kot.. dulu bangga kembang setaman jerk kalo pandai crop gambar sekarang...kalo dah pandai edit gambar bagi cantik tu pun org dah tak pandang ko dah..

tunggu jelah yee...tapi aku yakin ni iklan jerk nih...hahahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan