Klik utk belanja Amsyar

Rabu, 6 April 2011

Tiba2 teringat..

Tadi laki aku masak nugget tempura..makan gitu2 jerk ng sos..sbbnya malas nk mkn nasi..bkn malas nk 'makan' tp malas nk masak..hahahaha


tetiba teringat..

dulu masa kecik, family aku taklah kaya sgt..sederhana jerk..so kalo abah aku beli nugget mmg heaven lah kan pastu asik berzikir kat telinga abah suh mama goreng nugget..

bila dah goreng, bahagi2 lah sorang 5ketul ker..pastu masing makan macam segan2 sbb nak eksen kat org yg abis cepat..padahal kuantiti sama jerk..cuba kalo mkn hidang mahu telan jerk kot..kan tamak hahahaha

serius rindu waktu tu..

skrg..nah berapa ketul nk makan pun aku dah tak heran..zana tu siap tolak lagik kalo mama nk bawakkan dia bekal nugget p skolah..no taste kan budak2 sekarang agaknya...


walaupun zaman tu kami agak susah..tu yg ajar aku jadik orang... syahdu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan