Klik utk belanja Amsyar

Sabtu, 30 Julai 2011

berabad lama..maaflah

beradab lama aku tinggalkan blog ni..dah bersawang agaknya kan..bukan apa, aku tak bkesempatan nk menulis..maklumlah, takkan nk hadap internet jerk kan..anak dan keluarga harus diutamakan..eceh!!!

sbnarnya macam bosan nk tulis blog skrg..sbb rasa macam tak privacy..macam nk beli dairi n tulis kat situ..siap boleh buat gambar rajah atau conteng2 muka sesiapa yg kita tak puas hati tu..selesai!!

lately, byk betul benda/perkara yg melanda..macam..argh!!!!..nk marah!! tapi entahlah mungkin dugaan tak putus lagik..tabahlah wahai hati.. ;)

taktahu lah nk cakap macam mana lagik kan..kdg2 terfikir..satu kebaikan kita mesti org tak ingat tapi satu kejahatan kita cepat saja org ingat..susah kan kdg2 hidup ni..nak jaga hati org ni..org tu..tapi hati kita sendirik??..bila berterus terang tak dapat terima..aduhai..macam mana lagik..ada idea??

ohw amsyar sangat lasak skrg..dan akal panjang..macam2 tektik dia buat nk tarik attention ibu dia ni..sorrylah sayang, walaupun ibu duduk rumah, kerja ibu masih banyak..mana nak cuci baju, angkat kain, masak, lap lantai bekas biskut kamu yg bersepah tu, sapu lantai, cuci pinggan macam2 lah..tapi takper kita kan selalu spend masa masa mandi n tidur bersama kan..best haper...

rumah aku ni dah pnh dgn barang2 amsyar saja..ng mainan dia...bila aku kemas, dia sepahkan balik..aku letak elok2 dia capai pastu baling..dah semua terabur kat lantai..aduhai anak..tapi perangai kamu tu buat ibu gembira..tanda kamu bijak..otak kamu sentiasa berfikir..dan kamu pengubat segala derita hati ibu...sayang anak ibu dunia akhirat..

isnin ni dah puasa kan..harap2 aku dpt puasa penuh..insya Allah..dan susu sentiasa ada walaupun aku fasting kan..cuma taktahu lah larat atau tak..atau agaknya aku mmg terbongkang saja?..hahahaha..harap2 tak..ohw ni raya pertama aku yg agak sedih sbb raya jauh dr family tercinta..sedih sangat ok..dugaan!!

selamat berpuasa..semoga kita dapat melipat gandakan amal di bulan mulia ini..amin!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan