Klik utk belanja Amsyar

Ahad, 1 April 2012

Anak Rapat-rapat.

Jujur aku cakap dari hati yg ikhlas..aku mmg nk anak lagik sbnarnya..
rindu dgn pglaman mgandung,
rindu bawak perot yg mboyot,
rindu nk bau baby..ohw..rindunyer..

tapi,
aku kan sedar diri..hahahahaha

bagi aku, aku tak kisah pun sbnarnya kalo dapat anak lagi dlm masa terdekat tp byk perkara kan yg nk difikirkan..perbelanjaan, didikan dan perhatian. Yang satu ni pun aku dah kelam kabut..kalo dua macam mana?

tapi, aku rasa, Amsyar mmg mahu kawan..kalo aku bawa dia p keluar beli brg dapur, aku akan letak dia duduk dlm troli.. Bila dia nmpk budak2..tak kisahlah sebaya dia atau lbh besar..nampak macam dia nk berkawan. Dia pandang siap berpusing 360darjah tgk budak2 tu sambil muka berkerut dan mulut ternganga.. (macam uwan dia..hahahaha)

maybe sbb dia selalu berdua dgn aku dan org2 yg berada di sekeliling dia semua dah dewasa kec adik bongsu aku kan. Kadang2 ada gak dia buli adik aku. Macam2 perangai budak kecil tu..

Kalau ada anak lagi, aku terima jerk..tak yah nak pening2 pk macam2. Hubby pun kata tak kisah. Anak kot. Kalo dah terpregnant takkan nak marah pulak kan..orang lain susah2 iktiar nak anak, habis ribu2 ringgit, aku dah mgandung sedih pulak..bukan tak berlaki. Hehehe..

;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan