Klik utk belanja Amsyar

Selasa, 10 September 2013

Berkumpul bersama!

Tahun ni raya special sikit kot. Sebab adik MIL aku, iaitu usu mi dan family datang ke sabah raya kedua. Ya Allah, dah dua tahun kot tak jumpa. Diaorang ni tinggal kat Miri. Datang sini sbb anak usu yang sulung, Izzat saja nak bawa mak ayah dia berjalan ke KK. Singgah rumah FIL sekali. Happy  betul aku sbb aku suka dengan usu mi ni. Dia ni kelakar juga orangnya. Dan byk bagi nasihat dan peringatan. Aku kalau dengan usu ni mmg aku suka gurau dengan dia. Mil aku lagi seronok lah kan. Dia pun dah lama tak jumpa adik dia ni. Asyik datang KL rumah aku je, Miri pun dah lama tak pergi. Maklumlah, FIL aku lah yang selalu nak datang KL sbb rindukan amsyar. So, MIL aku kenalah ikutkan. Orang baru ada dua cucu kan. Amsyar pulak satu2 cucu lelaki buat masa ni. Memang lah FIL aku rindu.

Oklah, layankan gambar jelah yeee... kami sempatlah bawa usu dan family jalan ke KK. Ke pantai tanjung lipat dan ke One Borneo. Selepas tu kami berpisah. Sebab usu nak tinggal di KK.Izzat dah book hotel di KK. Jadi kami pun balik. Balik tu kami singgah ke pantai beringgis pula. Cuma aku, suami, amsyar dan sil2 saja. Sebab MIL dan FIL terus balik. Sebenarnya, kami rancang nak p pantai beringgis berkelah tapi sbb hujan tak henti2 kan, so FIL kata kita berjalan p One Borneo. Sempatlah singgah ke Tanjung Lipat sbb tak nak bagi amsyar sedih. Sebab amsyar yang nak sangat pi pantai. Maklumlah sabahkan banyak pantai. Dari mula datang dah ajak pi pantai. Tu yang Tok Wan dia bawa juga pi pantai. Tapi balik tu singgah juga kami di Beringgis sbb hujan dah berhenti cuma angin memang kuat sangat smpai senget tudung..seronok betul amsyar. Tapi tak lama sebab gerimis balik. Tak dapat mandi pun sbb beringgis ni macam resort. So, pantai tu untuk pengunjung hotel tu je. Tak ada tempat nak salin baju. Kena balik rumah baru boleh salin dan mandi(bilas).

Cuma pantainya bersih la. Dan tak ramai orang. Mari layan gambar2 yee..  :-)

yang pakai tudung orange tu usu mi. Yang merah tu MIL.
Aku dan Usu. OMG gumukkknya aku. Hahaha
SIL2, USU, MIL, AKU.
MIL dan AMSYAR
Yang hujung sekali anak dara usu. Atiya.
romantik tak??.. muntah!!
FIL. Tokwan dan amsyar.
comelnya anakku!! HAHAH
Di One Borneo.
Amsyar dan Qilaa.
Di Pantai Beringgis. Time nak balik.
kuat betul angin masa ni.. tapi best!
suami ku yang gagah! auwwwww!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan